torek, 15. november 2011

PODARJAM EN PRAVLJIČNI PORTRET

Kaj moraš narediti, da se uvrstiš v srečelov za Pravljični portret?
Oddati moraš en komentar, tule spodaj. V komentar moraš napisati KOGA želiš naj ti narišem in v kakšni vlogi ga vidiš. Npr."Mojo 2.letna hči Nežko bi imela narisano kot puhastega medvedka" ali "Mojo ljubo taščo bi rada videla v vlogi Marije Antonete" ali "Vedno sem se videla kot Frieda Kahlo"

Kaj lahko narediš, potem ko se uvrstiš v srečelov za Pravljični koledar?
Lahko poveš prijateljem, da se tule, na Frišnih ilustracijah, skriva popolno darilo za njihovo hči/babi/teto

Kako bo srečelov potekal?
Pristransko seveda. Najbolj simpatični komentarji bodo imeli prednost.

Kdaj pa?
28.novembra.

 Boš portret lahko podarila/podaril za božič?
Če bo vse po sreči, bo Pravljični Portret v rokah srečne lastnice/lastnika do 15.decembra

Vam želim vso srečo pri žrebu, Frišnim Ilustracijam pa mnogo naročil in dolgo in zadovoljno objavljanje Vaša Polona

27 komentarjev:

  1. Nekoč bom vila tekačica, za devetimi gorami in devetimi vodami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna ideja za darilo. Upam, da boš imela veliko biznisa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Še vedno ti želim toliko naročilo, kolikot macaroonov prodajo pri Ladureeju;)

    OdgovoriIzbriši
  4. A trije komentarji štejejo za 5 (ker besedilo berem na obroke)...torej, mojo Bibo vidim (po petih šampanjčkih) kot Dito Von Teese, včasih kot Kljukca s strehe in nekajkrat se mi je prikazala tudi kot polarna lisica Inge.
    (saj kosmati družinski člani tudi štejejo kaj ne)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jupiii! To si bom pa za 40-i rojstni dan zaželela!!! DA bom vsaj enkrat v življenju princeska (pa se mi ne bo treba nič rihtat, preoblačit, depilirat, ličit, vadit držo itd.)!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj bi dala, da bi mi na portretu nos zožala, lase poravnala in kakšno gubo zgladila. Naredi iz mene hudo mačko. Aja pa brčice lahko spustiš;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, super ideja za darilo :) Moja sestrica si že dolgo časa želi nekaj, ker bi popestrilo steno njene nove sobice. Grozno rada ima princeske, zato bi bilo lepo, če bi jo naslikala kot princesko.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojga trimesečnika bi mela narisanega kot pravljičnega čmrlja, ker je bila to prva asociacija, ko sem ga zagledala in ima še danes tako nabasana lička kot bi ga kakšni čmrlji popikali! In zato, ker ziher še nisi risala pravljičnjih čmrljev! ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. mojga še ne dveletnega škrata, žabo, levčka, opico, milo jero. če zmorete vtaknit vse to na en sam samcat pravljični portret, bom zelo srečna gospodična:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne tekmujem pri žrebu, samo navijam za Pininega čmrlja. Ta mali čmrlji so mi najbolj pri srcu :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Frišna, zares luštna frišna ideja!
    Če ne za en pravljični portret, te, upam, da drugo leto res, pocukam za en plakat... Bom videla, kaj bo prej.
    Naj frišna ideja obrodi sadove!

    OdgovoriIzbriši
  12. ...prečudovito, prav frišnovsko...se priporočam in zahvaljujem za prijetno branje, ki nam ga prinaša frišno jutro... :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Js bi pa rada ovekovečila najboljšega očeta pod soncem, ki se -potem ko je vzgojil dve pridni, vljudni in nadobudni punci- sprošča v svoji zidanci, z vinogradom, ki zelo bogato rodi, v ozadju :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Spet inovativna ideja za portrete! Luštno, že razmišljam, v katero pravljico bi se najbolj vklopila :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Super ideja, krasni portreti! Jaz bi bila Zlatolaska, moj dragi pa bi bil lahko, princ na belem konju :) Obožujem pravljice :)

    OdgovoriIzbriši
  16. nadvse hudo rises....cestitke za novo pridobitev in kar tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitke za nov blog, upam, da se bodo pravljični portreti na njem redno pojavljali (vsaj dokler ne boš bajno obogatela z njimi in odfrčala v kakšne toplejše in nemeglene kraje).

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala Vaša Frišnost za ponujeno priložnost! Sem pa v dilemi katerega čmrlja naj tukajle "prijavim" ...želela bi si namreč dva portreta: Malo Princeso bi imela ovekovečeno kot malo princeso in Malega Princa kot ... Spidermana seveda. Vsakega na svojem portretu, da bi ju lahko obesila vsak v svojo novo sobico. Zdaj grem pa držat pesti in usput prosit Tistega Gor naj mi bo sreča pri »žrebu« na predrojstnodnevni dan naklonjena in bomo lahko naročili dva pravljična portreta za ceno enega :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Želim si postati pravljično bitje (pa četudi samo na sliki). Enkratni portreti!

    OdgovoriIzbriši
  20. ...prijavljam Yemino princeso za princesast portret, ker je Yemi ni mogla sama prijavt . Yemi glej, dela

    OdgovoriIzbriši
  21. če mi že ne rata imet ene fajn fotke z mojim malim škratom, se pa prijavljam za čist hud pravljični potrtret. le kdo si ga ne bi želel od punce, ki ji jezik ter čopič tako gladko tečeta :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Če me zadene sreča in ne strela, če me bo izbrala tvoja roka in ne roka oblasti, če bom v nekaj dneh poskakovala vsled neskončne radosti in ne zaradi bolečega prsta na nogi kot posledica nespretnega sukanja po kuhinji s stekleničko mleka v eni roki in (vstavi previsoko številko) steklenico piva v drugi roki, potem bo pravljični portret visel v Franciji, kjer kot varuška prijetne deklice dela lastnica na srečo še nebolečega prsta na nogi.

    OdgovoriIzbriši
  23. hmmm... vidim, da bo še nekaj gospodinjskih opravil odstopilo prostor prelistavanju še enega frišnega bloga.... Mi bo v veselje!
    Kar se pa portreta tiče - matere frišnih pubertetnic boste nedvomno zastopile - je naša ravnokarnajst trenutno hevimetalka. Princesa z luknjastimi žabami in rokavicami, bulerji na VSAJ 14 lukenj, z mrtvaškimi glavami poljubnih oblik in velikosti in random order, pa s kakšno ketno tu in tam, pa s frizuro za slemat, torej.

    OdgovoriIzbriši
  24. Jaz si ga preprosto samo želim, saj je tvoje delo neskončno všečno!Pravljični pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  25. Že od otroštva obožujem pravljice in vse kar je povezano z njimi. Po mojem pa nam to kar nekako ostane še naprej. Motiv bi bil vsekakor Alica v čudežni deželi, ki zmeraj očara s svojimi dogodivščinami in neskončno domišljijo. Želim veliko uspehov pri ustvarjanju še naprej in lp!

    OdgovoriIzbriši
  26. Beti in Heavymetalsko dete sta izžrebani. Beti, za več detjlov pojdi pogledat na
    FRISNONOVOJUTRO.BLOGSPOT.COM

    OdgovoriIzbriši